SERVISNÍ SLUŽBY A PODPORA

Profesionální péče o vás i vaše zařízení

Každý projekt je dlouhodobým závazkem k zákazníkovi a nekončí pro nás uvedením zařízení provozu.
Pro zajištění maximální efektivity produkce je nezbytné udržovat výrobní zařízení v dobré kondici, proto Vám nabízíme a garantujeme nadstandardní záruční i pozáruční servis.
Kdykoli se na nás můžete obrátit a my rychle zajistíme kvalitní údržbu nebo potřebnou opravu zařízení. 

Rychlý a snadný kontakt

S každým realizovaným projektem přijímáme zodpovědnost za spolehlivost a funkčnost dodané výrobní technologie, která ovlivňuje plnění Vašich termínů a odvolávek a víme, že každý okamžik, kdy zařízení nepracuje tak, jak by mělo, přicházíte o výrobní kapacitu a tím o peníze. Proto jsme vám neustále k dispozici na hotline lince a v případě nutnosti připraveni reagovat do 24 hodin.

Diagnostika

Kromě pravidelné a preventivní údržby zajišťujeme i opravy a servisní zásahy.
A to jak na místě, tak přes vzdálenou správu.
Do všech výrobních linek a zařízení standardně instalujeme speciální softwarové rozhraní, díky němuž můžeme diagnostikovat a např. i odstranit SW závadu okamžitě – na dálku.
V ostatních případech u mechanických obtíží lze vzdáleně seřizovače navést a pomoci s odstraněním závady. Pokud to situace vyžaduje zajistíme servis naším technikem na místě.

Vzdálená správa a podpora

Všechny naše stroje jsou vybaveny systémem pro vzdálenou správu a komunikaci. V případě zájmu ke každému z nich nabízíme i speciální brýle, díky jímž můžeme detailně zkontrolovat stav systému a poskytnout vám nebo servisnímu technikovi cílenou podporu.
Do “digitálních očí” můžeme vysílat veškeré důležité informace (výkresy, pokyny atd.), které urychlí a zjednoduší proces odstraňování problémů.
Nasazení chytrých brýlí umožní servisním týmům (včetně programátorů a mechaniků) poskytovat vzdálenou podporu přímo na místě, což sníží
nutnost fyzické přítomnosti

Díky chytrým brýlím mohou operátoři získat okamžitou podporu od specialistů na dálku, což jim usnadní a zrychlí řešení kombinovaných
mechanických a softwarových problémů přímo u stroje

Automatizované ukládání pořízených fotografií a videí do přehledných složek a jejich možné okamžité sdílení pro kolegy, nebo pro přehledný sběr dat pro další použití třeba v přípravě návodek k obsluze a seřizování.

Pravidelná a preventivní údržba

Chceme, aby naše stroje a zařízení pracovaly spolehlivě a bez závad po celou dobu životnosti projektu a prostřednictvím preventivních prohlídek a revizí kritických součástí toho lze bez problému dosáhnout.

Prediktivní údržba
Naše stroje a zařízení jsou připraveny a vybaveny komunikačním rozhraním pro přenos provozních dat, které mohou včas napovědět, že se strojem není něco v pořádku a je třeba provést kontrolu a údržbu.
• Predikce možných poruch nebo selhání
• Integrace chytrých senzorů a IIoT
• Digitalizace - sběr množství dat a jejich analýza
• Využití strojového učení
• Optimalizace plánů údržby
• Optimalizace servisu a snižování nákladů 

Náhradní díly

Součástí dokumentace každého našeho stroje je vždy seznam opotřebitelných náhradních dílů včetně objednacího čísla, termínu dodání a ceny.

Naše CNC obrobna je určena výhradně pro účely zajištění výroby dílů pro námi vyráběné stroje a zařízení, včetně výroby náhradních dílů.

Díky našemu 3D tiskovému centru jsme v některých případech schopni zajistit okamžité (nouzové) řešení dočasné náhrady poškozeného dílu výtiskem a udržet tak výrobní zařízení v chodu, dokud nebude vyroben originální náhradní díl.

Trénink a zaškolení

Součástí předání výrobní linky či výrobního zařízení je i komplexní zaučení obsluhy, techniků a pracovníků údržby. V případě zájmu vás ale rádi dodatečně proškolíme jak v práci s technologií, tak s její údržbou.

Zanechte nám na Vás kontakt a my se Vám ozveme

Kontakty

Kontaktujte nás